پکیج کامل نرم افزارها و بازی های برتر اندروید ژانويه 2015

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود کن لذت ببر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
احمد افتخاري ملكي
12:15
یک شنبه 14 دی 1393

گلچینی از بازی های استراتژیک :

12

 

بازی Empire Defense II :

سالها پیش در یکی از کشورهای شرقی دور به دلیل جنگ های مداوم گروه شورشیان، مردم بدون هیچ عدالتی به بدبختی و درد و رنج کشیده شدند، در این بازی نیاز به قهرمانی مانند شما داریم که بتواند مردم را از دست این دشمنان سنگ دل نجات دهد، این بازی بصورت سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Empire Defense II :

Empire-Defense-II-1-www.download.ir  Empire-Defense-II-2-www.download.ir

 

بازی Pocket Empires Online :

بازی Pocket Empires Online یکی از بازی های جذاب سیستم های اندروید می باشد، این بازی بیش از 10 ساختار منحصر به فرد برای ساخت و ساز و بیش از 30 موجودات مختلف برای استخدام می باشد، این بازی بصورت آنلاین بوده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Pocket Empires Online :

Pocket-Empires-Online1-www.download.ir   Pocket-Empires-Online2-www.download.ir

 

بازی Bloons TD :

بازی Bloons TD یکی از بازی های سرگرم کننده برای سیستم های اندروید می باشد، این بازی با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و در آن 19 برج قدرتمند، 10 نمایندگی ویژه، 10 ماموریت ویژه، 3 حالت مختلف بازی و 250 ماموریت های اتفاقی بکار برده شده است، بازی Bloons TD مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Bloons TD :

Bloons-TD-5-1-www.download.ir  Bloons-TD-5-2-www.download.ir

 

بازی Battle Alert – Red Uprising :

بازی Battle Alert – Red Uprising یکی از بازی های پرطرفدار و اعتیادآور سیستم های اندروید است، در این بازی شما با ساخت یک ارتش قدرتمند باید در مقابل دشمنان خود بسختی مبارزه کنید و برای منابع باقی مانده آنها را شکست دهید، در این بازی راه اندازی حملات مرگبار با 22 تانک های مدرن و حفاظت از پایگاه خود و تسلط بر جهان به عهده شما است، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Battle Alert – Red Uprising :

Battle-Alert-Red-Uprising1-www.download.ir  Battle-Alert-Red-Uprising2-www.download.ir

 

بازی Fieldrunners 2 :

بازی Fieldrunners 2 یکی از بازی های استراتژیک اکشن برای سیستم های اندروید است، در این بازی شما برای دفاع از جهان باید دشمنان خود را شکست دهید و به آنها اجازه ندهید که به خاک شما حمله کنند، شما با ساختن یک ارتش بسیار قدرتنمند باید از نابود شدن جهان جلوگیری کنید، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Fieldrunners 2 :

Fieldrunners-2-1-www.download.ir  Fieldrunners-2-2-www.download.ir

 

بازی Plants vs. Zombies :

در این بازی تمامی گیاهان از خانه شما در مقابل زامبی ها محافظت می کنند و شما باید در بازی گیاهان در مقابل زامبی ها تمامی درختان و گیاهان و میوه ها را مسیر های ورود زامبی ها قرار دهید، در این بازی زامبی ها در شب و روز خانه شما را محاصره کرده اند و شما باید به وسیله گیاهان تمام زامبی ها را از بین ببرید، بازی گیاهان در مقابل زامبی ها بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Plants vs. Zombies :

Plants-vs.-zombies2-www.download.ir  Plants-vs.-zombies1-www.download.ir

 

بازی Defense zone 2 HD :

یکی از بازی های متفاوت استراتژیک اندروید بازی Defense zone 2 HD می باشد، بازی منطقه مرگ با سطوح جدید و گرافیکی خیره کننده و سلاح های جدید ساخته شده است و به 4 زبان انگلیسی، روسی، فرانسوی و آلمانی پشتیبانی می شود، بازی منطقه مرک با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Defense zone 2 HD :

Defense-zone-2-HD1-www.download.ir  Defense-zone-2-HD2-www.download.ir

 

بازی Little Commander – WWII TD :

بازی Little Commander – WWII TD یکی از بازی های استراتژک کاتونی بسیار زیبا برای سیستم های اندروید است، این بازی بصورت جنگ جهانی طراحی شده و شما باید سپاه این جنگ را از بین ببرید، بازی فرمانده کوچک بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Little Commander – WWII TD :

Little-Commander-WWII-TD1-www.download.ir  Little-Commander-WWII-TD2-www.download.ir

 

 

- گلچینی از بازی های ماهیگیری :

FISH

 

بازی Fishing Superstars :

بازی Fishing Superstars یکی از بازی های بسیار زیبای ماهیگیری برای سیستم های اندروید می باشد، در بازی ستارگان ماهیگیری شما در آرام ترین و عجیب و غریب ترین مکان های مختلف ماهیگیری می کنید، این بازی بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Fishing Superstars :

Fishing-Superstars1-www.download.ir  Fishing-Superstars2-www.download.ir

 

بازی Extreme Fishing 2 :

بازی Extreme Fishing 2 یکی از بازی های هیجانی ماهیگیری برای سیستم های اندروید استُ در بازی ماهیگیری شدید شما با ماهیگیران بسیار حرفه ای باید رقابت کنید و آنها را شکست دهید، بازی ماهیگیری شدید در دریای شرق، یانگ تسه، مالدیو و بسیاری از دریاهای دیگر صورت می گیردف این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Extreme Fishing 2 :

Extreme-Fishing1-www.download.ir  Extreme-Fishing2-www.download.ir

 

بازی Bass Fishing 3D Free :

در بازی ماهیگیری حرفه ای شما می توانید قایق خود را آزادانه حرکت دهید و می توانید به 3 حالت بازی کنید، مسابقات، چالش و ماهیگیری رایگان، در این بازی شما بوسیله سونار می توانید سایه ماهی را پیدا کنید و آن را هرچه سریعتر شکار کنید، بازی ماهیگیری حرفه ای مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Bass Fishing 3D Free :

Bass-Fishing-3D-Free1-www.download.ir  Bass-Fishing-3D-Free2-www.download.ir

 

بازی Fish Live :

بازی Fish Live یکی از بازی های کارتونی و جذاب برای سیستم های اندروید است، در بازی ماهی های زنده شما باید از آکواریوم پر از پر از ماهی نگهداری کنید و مراقب تمامی ماهی ها وگیاهان عجیب و غریب باشید، در این آکواریوم ده ها تن از ماهی های مختلف از جمله کوسه وجود دارد، بازی ماهی های زنده بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Fish Live :

Fish-Live1-www.download.ir  Fish-Live2-www.download.ir

 

بازی Big Sport Fishing 3D :

بازی Big Sport Fishing 3D یکی از بازی های ورزشی ماهیگیری برای سیستم های اندروید است، بازی ماهیگیری بزرگ بصورت کاملا سه بعدی و گرافیک خیره کننده طراحی شده است، این بازی چند نفره است و بازی در شب و روز انجام می شود، بازی ماهیگیری بزرگ در 10 مکان مختلف می باشد و هر کس ماهی بزرگتری شکار کند امتیاز بیشتری بدست می آورد.

 

تصاویری از محیط بازی Big Sport Fishing 3D :

Big-Sport-Fishing-3D1-www.download.ir  Big-Sport-Fishing-3D2-www.download.ir

 

 

- گلچینی از بازی های ورزشی و مسابقه ای :

Spped

 

بازی Real Racing 2 :

اگر از سرعت بالا لذت میبرید و از حادثه های رانندگی هیچ ترسی ندارید و فکر میکنید راننده بسیار با تجربه ای هستید بازی Real Racing 2 را امتحان کنید. در بازی Real Racing 2  بیش از ۳۰ نوع ماشین مسابقه ای مختلف وجود دارد که در ابتدای بازی همگی قفل هستند و باید با رفتن به مراحل بالاتر آنها را باز کنید. Real Racing 2 به تمرکز بالایی نیاز دارد چون در صورت انجام یک حرکت اشتباه در سرعت بالای ۲۸۰ کیلومتر در ساعت ممکن است حوادث وحشتناک و مرگباری برای شما رخ دهد. در بازی چند نوع مود مختلف جهت بازی وجود دارد، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Real Racing 2 :

Real-Racing1-www.download.ir  Real-Racing2-www.download.ir

 

بازی Fast & Furious 6 :

این بازی زیبا که به تازگی و قبل از فیلم آن انتشار یافته توسط نیمسوز توسعه یافته و کمپانی اکتی ویژن برای میندوز مایکروسافت ، پلی استیشن ۳ ، نینتندو ویو ایکس باکس ۳۶۰ هم به بازار می آید . کیفیت بالای این بازی به همراه گیم پلی فوق العاده آن ساعتها شما را سرگرم نگه می دارد، بازی سریع و خشمگین مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Fast & Furious 6 :

Fast-Furious1-www.download.ir  Fast-Furious2-www.download.ir

 

بازی Stick Tennis :

بازی Stick Tennis یکی از بازی های تنیس ساده و دشوار برای سیستم های اندروید است، در بازی تنیس شما باید بازیکن را هدایت کنید و حریف را شکست دهید، این بازی بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Stick Tennis :

Stick-Tennis1-www.download.ir  Stick-Tennis2-www.download.ir

 

 

بازی FIFA 14 :

بازی فوتبال فیفا 14 با گرافیکی فوق العاده بالا و محیط کاملا سه بعدی طراحی شده و تمام بازیکنان بصورت واقعی هستند، این بازی شامل 33 لیگ برتر، 600 تیم دارای مجوز و بیش از 1600 بازیکن ساخته شده و از زبان های انگلیسی و آلمانی استفاده می شوداین بازی برای تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا طراحی شده است.

 

تصاویری از محیط بازی FIFA 14 :

Fifa14-2-www.download-.irFifa14-4-www.download-.ir

 

بازی Madden Nfl 25 By Ea Sports :

بازی Madden Nfl 25 By Ea Sports یکی از بازی های پرطرفدار سیستم های اندروید است، در بازی فوتبال آمریکایی تمامی تیم های معروف شما ساخته شده است و شما می توانید تمامی بازیکن های مورد علاقه ی خودتان را در تیم های مختلف انتخاب کنید، این بازی بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Madden Nfl 25 By Ea Sports :

Madden-Nfl-25-By-Ea-Sports1-www.download.irMadden-Nfl-25-By-Ea-Sports2-www.download.ir

 

بازی Real Football 2014 :

بازی Real Football 2014 یکی از پر طرفدارترین بازی های سیستم های اندروید می باشد، امروز سایت دانلود فارسی یکی از جدیدترین ورژن های بازی فوتبال را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده است، بازی فوتبال رئال با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی سه بعدی طراحی شده است و در آن تمامی تیم های محبوب شما طراحی شده است، بازی فوتبال مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Real Football 2014 :

ویزگی های بازی Real Football 2014 :

Real-Football1-www.download.irReal-Football2-www.download.ir

 

بازی Bike Mania Moto Free Racing :

بازی Bike Mania Moto Free Racing یکی از بازی های کنترل موتور سیکلت برای سیستم های اندروید می باشد، در این بازی شما باید سعی کنید برای راهیابی به مراحل بعد موتور را کنترل کنید، کنترل موتور بوسیله عقب و جلو رفتن شما بر روی موتور صورت می گیرد، این بازی با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Bike Mania Moto Free Racing :

Bike-Mania-Moto-Free-Racing1-www.download.irBike-Mania-Moto-Free-Racing2-www.download.ir

 

بازی SpeedMoto2 :

بازی SpeedMoto2 یکی از هیجان انگیزترین بازی مسابقه موتور سیکلت است، برای شما در این بازی 6 عملکرد بالا بردن قدرت موتور سیکلت و 12 رویدادهای مختلف مسابقه به ارمغان آمده است، بازی سرعت مرگبار با امکانات شیب شتاب سنج برای کنترل موتور و نیتروژن برای بالا بردن بیش از حد سرعت و تعویض دنده دستی برای شما بازیکنان گیم طراحی شده است، بازی سرعت مرگبار پر از خشونت است، این بازی با محیطی کاملا سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی SpeedMoto2 :

SpeedMoto2-1-www.download.irSpeedMoto2-2-www.download.ir

 

- گلچینی از بازی های اکشن :

Action

 بازی Contra Evolution :

بازی Contra Evolution یکی از بازی های پرطرفدار برای سیستم های اندروید است، بازی رامبو یکی از بازی های جذاب سگا می باشد و شما در این بازی باید تمامی دشمنان و هیولاهای غول پیکر را شکست دهید و خود را نجات دهید در غیر این صورت کشته می شوید، این بازی بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Contra Evolution :

Contra-Evolution1-www.download.ir  Contra-Evolution2-www.download.ir

 

بازی Modern Combat 4  Zero Hour :

بازی Modern Combat 4  Zero Hour یکی از بازی های گرافیکی اکشن برای سیستم های اندروید می باشد، در این بازی شما باید برای جلوگیری از نابود شدن جهان در این جنگ هسته ای تمامی دشمنان را نابود و جهان را نجات دهید، این بازی با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.3 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Modern Combat 4  Zero Hour :

Modern-Combat-4--Zero-Hour1-www.download.ir  Modern-Combat-4--Zero-Hour2-www.download.ir

 

بازی The Conduit HD :

بازی The Conduit HD یکی از بازی های بسیار زیبا و جذاب و با تصویری HD مخصوص سیستم های اندروید می باشد، در بازی جنگ فضایی اسلحه های حرفه ای ساخته شده و شما برای نجات خود باید تمامی دشمنان فضایی و هیولاها را از بین ببرید، این بازی با گرافیکی بسیار بالا و محیط بازی سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی The Conduit HD :

The-Conduit-HD1-www.download.ir  The-Conduit-HD2-www.download.ir

 

بازی Sniper & Killer 3D :در بازی تک تیرانداز شما در ارتفاعی تمامی دشمنان را شناسایی می کنید و باید با اسلحه حرفه ای دوربین دار آنها را به طور مخفی از بین ببرید، بازی Sniper & Killer 3D بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Sniper & Killer 3D :

sniperkiller1-www.download.ir  sniperkiller-www.download.ir

 

بازی Counter Strike :

بازی کانتر استرایک در دو تیم تقسیم می شود تیم پلیس و تیم تروریست، شما اگر بخواهید تیم تروریست را انتخاب کنید باید بمبی را که در دست تیم شما قرار دارد را در جای مشخص شده ای قرار دهید و به مدت ۶۰ ثانیه از خنثی کردن آن بمب با نیروهای پلیس مقابله کنید و اگر هم بخواهید تیم پلیس را انتخاب کنید کاملا بر عکس نیروهای تروریست باید از منطقه محافظت کرده و نیروهای ترورسیت را شکست و بمب را از دست آنها در بیاورید در غیر این صورت آن منطقه منفجر شده و شما شکست می خورید، این بازی به صورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۰ به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی Counter Strike :

Counter-Strike1-www.download.irCounter-Strike2-www.download.ir

 

بازی I Gladiator :

بازی I Gladiator یکی از بازی های جذاب و اکشن سیستم های اندروید می باشد، در بازی گلادیاتور یک تجربه ی تقریبا بیش از حد واقعی و مبارزه خونین بین گلادیاتوران است، در این بازی شما باید با هر دشمن خود به سبک خاصی مبارزه کنید و در این راه با شیرهای گرسنه، تله های خطرناک و دشمنان خطرناک روبرو می شوید، بازی گلادیاتور با محیط بازی سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی I Gladiator :

I-Gladiator1-www.download.irI-Gladiator2-www.download.ir

 

بازی Assassins Creed Revelations :

بازی Assassins Creed Revelations یک بازی بسیار زیبا و پرطرفدار بوده و با محیطی کاملا سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده است، داستان این بازی از بین بردن دشمنان توانمند در شهر قسطنطنیه با استفاده از بسیاری از تکنیک های خاص می باشد و ماموریت شما این است به کسانی که به شما احتیاج دارند کمک کنید، این بازی بسیار زیبا بوده و مناسب اندروید 1.5 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی کشیش قاتل :

Assassins-Creed-Revelations1-www.download.irAssassins-Creed-Revelations2-www.download.ir

 

بازی Gangster Granny :

بازی Gangster Granny مادر بزرگ گنگستر یکی از زیباترین و جالب ترین بازیهای اکشن به شمار می رود که به تازگی منتشر شده .  در این بازی مادربزرگ به خانواده های مافیایی پیوسته و برای اعمال وحشتناک خود از جمله سرقت بانک، سرقت طلا، خرید سلاح های قدرتمند و حتی درگیری با قانون پرداخته است، ولی متاسفانه مادربزرگ برای غارت بانک بزرگ شهر رفته بود و پس کلی تلاش برای سرغت بانک به دست قانون افتاد و به زندان رفت و پس از یک مدت طولانی یک بسته ای برای مادربزرگ به زندان فرستاده شد و در این بسته یک اسلحه بود، این آغاز شروع بازی مادربزرگ گانگستر است، این بازی بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی مادربزرگ گانگستر :

Gangster-Granny1-www.download.ir  Gangster-Granny2-www.download.ir

 

بازی Astro War Soldier :

بازی Astro War Soldier یکی از جذاب ترین بازی های آدم و فضا است، بازی جنگ سربازها بصورت تخیلی و اکشن ساخته شده است و تمامی این بازی در کره مریخ انجام می شود، در بازی جنگ سربازها شما باید با تمامی نظام های فضایی مبارزه کنید و دشمن را از بین ببرید، این بازی از تیم های تکنولوژی برتر و اسلحه های حرفه ای و لیزری ساخته شده و شما باید از اقیانوس آرام تا لبه کهکشان جنگ را فرا بگیرید، بازی جنگ سربازها بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۰.۱ به بالا طراحی شده است.

 

تصاویری از محیط بازی جنگ سربازها :

Astro-War-Soldier1-www.download.ir  Astro-War-Soldier2-www.download.ir

 

بازی iSniper 3D Arctic Warfare :

بازی iSniper 3D Arctic Warfare که به صورت سه بعدی می باشد بازیکنان دستگاهای اندروید را دعوت به یک جنگ در قطب شمال میکند . شخصیت بازی که یک سرباز نظامی می باشد برای ماموریت و جلوگیری از ورود دشمن به خاک کشور به قطب فرستاده شده که با توجه به سلاح های در نظر گرفته شده بتواند حملات دشمنان را متوقف کند . سلاح های  در نظر گرفته شده در بازی 11 عدد می باشد و همچنین دشمنان به 10 دسته مختلف تقسیم میشوند . کنترل سلاح توسط شتاب سنج انجام پذیر می باشد، گرافیک بازی iSniper 3D Arctic Warfare بالا و محیط بازی به صورت سه بعدی مناسب برای اندروید 2.1 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی iSniper 3D Arctic Warfare :

iSniper-3D-Arctic-Warfare.2.www.download.iriSniper-3D-Arctic-Warfare.1.www.download.ir

 

- گلچینی از بازی های زامبی :

Zombie-www.download.ir

بازی You Are Surrounded :

بازی You Are Surrounded به عنوان یک بازی ترسناک و جنگی برای سیستم عامل اندروید 2.0.1 به بالا به حساب می آید . داستان بازی حمله زامبی ها به علت بیماری خاصی را بیان میکند که مردم شهر رفته رفته در حال واگیر این بیماری می باشند . شخصیت بازی به عنوان یک فرد سالم در شهر حضور دارد و وظیفه دارد تا زامبی هایی که میخواهند مریضی را انتقال دهند توسط سلاح هایی که در دسترس دارد از بین ببرد، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی You Are Surrounded :

You-Are-Surrounded-2-www.download.ir You-Are-Surrounded-1-www.download.ir

بازی Dark Legends :

بازی Dark Legends یکی از جدیدترین بازی های ترسناک سیستم اندروید می باشد، این بازی به صورت ماجراجویی، افسانه ای و ترسناک طراحی شده است، در بازی خون آشام و یا می توان گفت افسانه های تیره شما باید در تاریکی مواظب اطراف خود باشید و از شیاطین و غولها و خون آشام ها دوری کنید، خون آشام ها در تاریکی به شما به صورت وحشتناکی حمله و خون شما را می مکند، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی Dark Legends :

Dark-Legends1-www.download.irDark-Legends2-www.download.ir

بازی Containment The Zombie Puzzler :

در بازی Containment The Zombie Puzzler از آنجایی که انسان زنده ای توانایی مقابله با هیچ زامبی را ندارد اما شما باید در این بازی با تمام زامبی ها مقابله کنید، همان طور که می دانید بازی زامبی یک بازی پر هیجان است و این بازی زامبی با زامبی های دیگر تفاوت زیادی دارد، در بازی مهارت زامبی ها از تفنگ های زیادی استفاده می کنید، دراین بازی زامبی ها بصورت وحشیانه به شما حمله می کنند و هر چه به مراحل جلوتر بروید زامبی ها خطرناک تر شده و اسلحه شما هم قوی تر می شود، این بازی با ورژن 1.4 به صورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده است و مناسب سیستم عامل اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مهارکردن زامبی ها :

Containment-The-Zombie-Puzzler2-www.download.irContainment-The-Zombie-Puzzler3-www.download.ir

بازی Invazion Z :

بازی Invazion Z یکی از جدیدترین بازی های زامبی است که امروز ارائه شده و در سبک بازی های ترسناک و اکشن ساخته شده است، بازی قبرستان زامبی ها بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده است، این بازی مانند بازی های دیگر زامبی می باشد با این تفاوت که در محیطی ترسناک تر و زامبی های عجیب و غریبی که شما باید برای نجات خود تمامی زامبی ها را کشته و فرار کنید، این زامبی ها بصورت انسان های خون آشام و حیواناتی شبیه به انسان هستند، بازی قبرستان زامبی ها مناسب برای سیستم های اندروید 2.0.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی قبرستان زامبی ها :

Invazion-Z1-www.download.ir  Invazion-Z2-www.download.ir

بازی Zombie Area :

بازی Zombie Area یکی از بازی های محبوب سیستم های اندروید است، در این بازی یک مرد به تنهایی در برابر انبوهی از زامبی های خطرناک و آدم خوار مقابله می کند، زامبی ها به دو صورت هستند، زامبی های انسان و زامبی های خزنده که با دویدن و پریدن به شما آسیب می رسانند و شما برای زنده ماندن باید در مقابل آنها از خود دفاع کنید، بازی منطقه زامبی ها با محیطی کاملا سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی منطقه زامبی ها :

Zombie-Area1-www.download.ir  Zombie-Area2-www.download.ir

بازی Stupid Zombies 2 :

بازی Stupid Zombies 2 یکی از بازی های پر طرفدار و اعتیاد آور با جدیدترین ورژن برای سیستم های اندروید و IOS است، بازی زامبی های احمق یک داستان زامبی خوب بدون عاقبت می باشد، در این بازی هر مرحله با اسلحه های خاص خودش ساخته شده است، در این بازی شما باید خلاقیت داشته باشید و زامبی ها را با نشانه درست و دقیق هدف بگیرید تا ستاره ها را کامل دریافت کنید، بازی زامبی های احمق با محیط بازی سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های IOS 4.2  و اندروید 2.2 به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.

 

تصاویری از محیط بازی زامبی های احمق :

Stupid-Zombies-2-1-www.download.ir  Stupid-Zombies-2-2-www.download.ir

 

بازی Zombie Tsunami :

بازی Zombie Tsunami یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین بازی های زامبی برای سیستم های اندروید است، در بازی زامبی های سونامی شما و تمامی زامبی ها در حل شورش به شهر هستید و باید تمامی بازماندگان آن شهر را بخورید و آنها را مانند خودتان به زامبی تبدیل کنید، این بازی بسیار زیبا و و با گرافیکی بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی زامبی های سونامی :

1  2

 

بازی Zombie Gunship :

بازی Zombie Gunship یکی از بهترین بازی های استراتژیک سیستم های اندروید است، امروز سایت دانلود فارسی یکی از جدیدترین ورژن های بازی کوپترهای زامبی یعنی ورژن 1.9.1 را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده است، بازی کوپترهای زامبی بصورت استراتژک بوده و شما در این بازی باید در صندلی توپچی هواپیما با اسلحه AC-130 زامبی ها را نشانه بگیرید و تمامی زامبی ها را با استفاده از سلاح های بسیار حرفه ای از بین ببرید و انسانهای باقیمانده را از امواج بی پایان زامبی ها نجات دهید این بازی به صورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی کوپترهای زامبی :

Zombie-Gunship1-www.download.ir  Zombie-Gunship2-www.download.ir

 

بازی Plants vs zombies 2 :

بازی Plants vs zombies 2 یکی از بازی های استراتژیک کلاسیک برای سیستم های اندروید است، در این بازی تمامی گیاهان از خانه شما در مقابل زامبی ها محافظت می کنند و شما باید در بازی گیاهان در مقابل زامبی ها تمامی درختان و گیاهان و میوه ها را مسیر های ورود زامبی ها قرار دهید، در این بازی زامبی ها در شب و روز خانه شما را محاصره کرده اند و شما باید به وسیله گیاهان تمام زامبی ها را از بین ببرید، بازی گیاهان در مقابل زامبی ها بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی گیاهان در مقابل زامبی ها :

Plants-vs.-zombies1-www.download.ir  Plants-vs.-zombies2-www.download.ir

 

بازی Zombies After Me :

بازی Zombies After Me یکی از بازی های پرطرفدار و جذاب برای سیستم های اندروید است، در بازی حمله زامبی ها تمامی شهر توسط انبوهی از زامبی های گرسنه پر شده است، هدف شما در این بازی فرار و نجات جان خود از دست زامبی ها می باشد، شما برای نابودی زامبی ها از سلاح هایی نظیر اره برقی، تفنگ و غیره استفاده می کنید و برای فرار باید از اسکیت و حرکات آکروباتی خود استفاده کنید، شما می توانید در ادامه مطلب تمامی ویژگی ها و عکس های بازی حمله زامبی ها را تماشا کنید بازی حمله زامبی ها مناسب برای تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی حمله زامبی ها :

Zombies-After-Me1-www.download.ir  Zombies-After-Me2-www.download.ir

 

- گلچینی از بازی های فراری ها :

 danger-www.download.ir

بازی Danger Dash :

بازی Danger Dash فرار از خطر برای اندروید یکی دیگر از بازی های ماجراجوی واقعی است، در بازی فرار از خطر شما باید از تمامی موانع، جنگلها و معبدهای مرموز عبور کنید و این کار را یک دونده واقعی میتواند انجام دهد و در این راهها شما با درختان شکسته، حیوانات و موانع های وحشی و تله های خطرناک مواجع می شوید و باید خود را نجات دهید،در بازی فرار از خطر شما هرچقدر بیشتر تلاش می کنید سرعت و شتاب شما هم بیشتر می شود، این بازی به صورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب سیستم های اندروید 2.3 به بالا طراحی شده است.

تصاویری از محیط بازی فرار از خطر :

Danger-Dash1-www.download.ir  Danger-Dash2-www.download.ir

بازی Chennai Express :

بازی Chennai Express یکی از بازی های جدید و پر طرفدار سیستم های اندروید است، این بازی بر اساس یک فیلم هندی بنام چنای اکسپرس ساخته شده که در آن شما در نقش اول شاهرخ خان و مینا که دو نفر از شخصیت های اصلی این فیلم هستند بازی می کنید این بازی همانند بازی فرار از قطار ساخته شده و شما در این بازی باید مینا را از دست ارازل اوباش نجات دهید و فرار کنید، این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و با محیط کاملا سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده است و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فرار شاهرخ خان :

Chennai-Express1-www.download.ir11

 

بازی Temple Run 2 :

امروز می خواهیم یکی از بازی هایی که بیش از 170 میلیون دانلود داشته را به شما معرفی کنیم، بازی Temple Run 2 یکی از جذاب ترین و  پرطرفدارترن بازی های اندروید با ورژن جدید 1.4.1 می باشد، هدف در این بازی زنده ماندن است و اگر شما می خواهید در این بازی کشته نشوید باید از میان کوهها، جنگلها، معادن، صخره های خطرناک، درختان شکسته، گلهای وحشی و حیوانات درنده عبور کنید و جان خودتان را نجات دهید، بازی فرار از معبد به صورت امتیازی بوده و برای بیشتر امتیاز کرفتن باید تمامی سکه ها را به دست بیاورید این بازی با محیطی کاملا سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فرار از معبد :

Temple-Run-2-1www.download.ir  Temple-Run-2-2www.download.ir

بازی Forest Runner :

بازی Forest Runner یکی از بازی های پر طرفدار سیستم های اندروید است، بازی دونده جنگل بصورت مرحله ای می باشد و برای راهیابی به مراحل باید از تمامی موانع، جنگل ها، آتش و حیوانات وحشی عبور کنید، در این بازی کار شما دویدن و پرش از موانع و دریافت کردن میوه ها است، این بازی به صورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 1.6 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی دونده جنگل :

Forest-runner1-www.download.ir  Forest-runner2-www.download.ir

بازی Summer Surfers :

بازی Summer Surfers به عنوان یک بازی سه بعدی در بین بازیکنان مشهور و شناخته شده است، سری اول ارائه شده این بازی با استقبال زیادی روبرو شد و سازندگان بازی Summer Surfers تصمیم به ساخت سری جدید این بازی گرفتند، در سری جدید در نظر گرفته شده ، پسر بچه ای که بازیکن نقش کنترل او را بر عهده دارد بر روی یک توپ در حال چرخش در کوچه و خیابان در حال عبور و مرور می باشد در طی مسیر گذرنده موانع هایی وجود دارد که شما باید با لمس صفحه نمایش از موانع ها عبور کرده و جان کودک را نجات دهید . بازی Summer Surfers مناسب برای سیستم عامل اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی Summer Surfers :

Summer-Surfers-cover-www.download22

بازی Crazy Escape 2 :

بازی Crazy Escape 2 یک بازی ماجراجویی سه بعدی با گرافیک بالا است، شما باید در بازی فرار دیوانه(پارکور) یک مرد جوان فراری را کنترل کنید، در این بازی شما باید از تمام اشیاء بگذرید و از موانعی  که جلوی راحتان است عبور کنید، در بازی فرار دیوانه(پارکور) نباید انرژی خودتان را هدر کنید تا بتوانید به راحتی از موانع بلند پرش کنید، بازی Crazy Escape 2 با ورژن جدید و مراحل مختلف و جذاب جدید برای شما کاربر محترم تهیه شده و مناسب تمامی گوشی های با سیستم عامل اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فرار دیوانه 2 :

Crazy-Escape-2-1-www.download.ir  Crazy-Escape-2-2-www.download.ir

بازی Prison Breakout :

بازی Prison Breakout که مناسب برای سیستم عامل اندروید می باشد از یک بازی زیبا و فکری را برای بازیکن ارائه میدهد . شما در بازی Prison Breakout در یک زندان به حبس افتاده اید و باید راهی برای فرار خود پیدا کنید در طی مسیر فرار پلیس ها و نگهبانانی وجود دارند که باید از آن ها عبور کرده تا خود را به بیرون از زندان برسانید . بازی به صورت تک بعدی و مناسب برای تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از بازی Prison Breakout :

Prison-Breakout-2-www.download.ir Prison-Breakout-1-www.download.ir

 

- گلچینی از نرم افزارهای موسیقی :

1

 

 

نرم افزار Music Hero :

این نرم فزار یکی از حرفه ای ترین نرم افزار موسیقی و تنها نرم افزار بازی با ریتم موسیقی است و شما میتوانید به وسیله این نرم افزار از فایل های موسیقی MP3 پشتیبانی کنید، نرم افزار موزیک رابط کاربری مهم برای تنظیم موسیقی بعنوان آهنگ زنگ می باشد و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط نرم افزار Music Hero :

Music-Hero1-www.download.ir  Music-Hero2-www.download.ir

 

نرم افزار xPiano :

نرم افزار ایکس پیانو xPiano حرفه ای ترین و کامل ترین نرم افزار برای آهنگ سازی با پیانو برای اندروید است. با این نرم افزار می توانید تمرین پیانو را انجام داده و انواع آهنگ های این ساز را بسازید. وجود انواع کیبوردها، نت ها و ابزارهای حرفه ای آماده کار با این نرم افزار را آسان نموده است، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط نرم افزار xPiano :

 

 

نرم افزار Real Drum :

یکی از نرم افزارهای سرگرم کننده اندروید نرم افزار Real Drum می باشد، این نرم افزار یک درام واقعی است و شما با ابزارهایی مانند باس، تام، سنج، زنگ، طبل و غیره می توانید به راحتی یک نوازنده حرفه ای شوید، نرم افزار درام مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

 

تصویری از محیط نرم افزار Real Drum :

Real-Drum1-www.download.ir  Real-Drum2-www.download.ir

 

نرم افزار Tabla :

نرم افزار Tabla یکی از نرم افزارهای سرگرم کننده است، بوسیله این نرم افزار می توانید یک تجربه در سازهای دستی به دست بیاورید، این نرم افزار صدای درام تبل های کشورهای هند و عربستان میباشد، نرم افزار تبل مناسب برای تمامی سیستم های اندروید 1.6 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط نرم افزار Tabla :

Tabla1-www.download.ir  Tabla2-www.download.ir

 

نرم افزار Electric Guitar :

نرم افزار گیتار واقعی یکی از واقع بینانه ترین کامل ترین شبیه ساز گیتار بوده و برنامه دارای یک رابط کاربر پسند و کیفیت صدا عالی است. همه نوت های گیتار به طور زنده ثبت شده است . با کمک گیتار واقعی شما می توانید به راحتی مضراب زدن،و ضربه زدن به رشته ها و تارها کرده و شروع به نواختن آهنگ کنید و همچنین دور از هر گونه پیچیدگی آهنگ های مورد علاقه خود را شنیده و سپس شروع به نواختن کنید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط نرم افزار Electric Guitar :

Real Guitar-www.download.ir Real-Guitar--1-www.download.ir

 

نرم افزار Magic Piano :

در این نرم افزار به مهم ترین آکورد ها،ریتم ها و روش های نواختن با احساس اشاره می کند.هم چنین چگونگی آموزشی حرکات تمام انگشتان به صورت تعاملی از نکات بارز این نرم افزار است. همراه با موسیقی دلنشینی که پخش می شود تنظیم سطح صدا و ضبط صدا را نیز آموزش می دهد، این نرم افزار مناسب تمامسیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط نرم افزار Magic Piano :

Magic-Piano1-www.download.ir  Magic-Piano2-www.download.ir

 

نرم افزار Solo :

این نرم افزار دارای گیتر کلاسیک، گیتار آکوستیک، و گیتار برقی می باشد، نرم افزار Solo برای زمانی که شما در جلسات فراموش می کنید گیتار خود را بیاورید کاربرد دارد، نرم افزار گیتار سولو مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط نرم افزار Solo :

Solo1-www.download.ir  Solo2-www.download.ir

- گلچینی از نرم افزارهای کاربردی :

11

نرم افزار Make Me Bald :

نرم افزار Make Me Bald به عنوان یک نرم افزار جالب و سرگرمی میتواند ساعاتی جذاب را در کنار موبایل و تبلت خود تجریه کنید . در نرم افزار Make Me Bald  میتوانید عکس های داخل گالری و استفاده از دوربین عکاسی تصاویر خود را به نرم افزار منتقل کنید . با لمس صفحه نمایش ماشین مو عکس مورد نظر را کچل میکند . ابزارهای جانبی در نرم افزار تعبیه شده است که میتوانید عینک ، سیبیل ، ریش و … بر روی عکس درج کنید . نرم افزار Make Me Bald مناسب برای اندروید 1.6 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار Make Me Bald :

Make-Me-Bald-1-www.download.ir22

نرم افزار Nimbuzz :

نرم افزار Nimbuzz که برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده است یک مسنجر می باشد که میتواند با اکانت های مختلف شما را به مسنجر متصل کند . دیگر لازم نیست برای هر آیدی یک نرم افزار خاص نصب کنید . نرم افزار Nimbuzz اکانت های یاهو مسنجر ، فیس بوک ، اسکایپ ، . ویندوز لایو و … را پشتیبانی میکند . تنظیمات نرم افزار باعث شده که است کاربران تنظیمات دلخواه خود را بر روی نرم افزار اعمال کنند.

تصاویری از محیط نرم افزار Nimbuzz :

Nimbuzz.www.download.ir111

نرم افزار Kids English vocabulary :

نرم افزار Kids English vocabulary برای تمامی کسانی که دوست دارند فرزندانشان بتوانند به خوبی زبان انگلیسی را آموزش ببینند ساخته شده است، این نرم افزار به صورت خیلی حرفه ای مانند یک بازی طراحی شده است، نرم افزار آموزش زبان از تصاویر حیوانات، اعداد، رنگها و غیره تشکیل شده است و سپس به دیدن عکسها و انیمیشن و تلفظ های صوتی کلمات را نشان می دهد.

تصاویری از محیط نرم افزار Kids English vocabulary :

Kids-English-vocabulary1-www.download.ir  Kids-English-vocabulary2-www.download.ir

نرم افزار Free Theme Centre :

نرم افزار Free Theme Centre که مختص سیستم عامل اندروید طراحی شده به کاربران این نرم افزار اجازه میدهد تا تم های روز دنیا و متناسب با سیستم عامل همراه خود را به صورت رایگان دریافت کنند . دسته بندی تم در نرم افزار باعث شده است که کاربران بر اساس موضوعات مشخص تم ها را انتخاب و دریافت کنند . حجم تم های انتخابی بسته به نوع کیفیت متفاوت می باشد . نرم افزار Free Theme Centre مناسب برای اندروید 2.1 به بالا می باشد .

تصاویری از محیط نرم افزار دریافت تم رایگان :

Free-Theme-Centre.www.download.ir21

نرم افزار WiFi Connection Manager :

نرم افزار WiFi Connection Manager که به عنوان نرم افزار مدیریتی معرفی شده به کاربر اجازه میدهد تا مدیریت کامل سیستم های Wifi را به وسیله تبلت و تلفن همراه بدست بگیرد . شروع نرم افزار با اسکن سیستم های وای فای آغاز میشود و هر دستگاهی که مختص شما می باشد را میتوانید انتخاب کنید . در خود نرم افزار سیستم رفع مشکل اتصال به دستگاه های Wifi وجود دارد و بدون هیچ دانش فنی دستگاه خود را تنظیم کنید . تمام اطلاعات ذخیره شده در نرم افزار را میتوانید ذخیره و از آن ها پشتیبانی بگیرید. نرم افزار WiFi Connection Manager مناسب برای اندروید 4.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار WiFi Connection Manager :

WiFi-Connection-Manager.1.www.download.ir211

نرم افزار Chorom :

نرم افزار Chrome Beta یکی از قدرتمند ترین نرم افزار با ورژن جدید 30.0.1599.30 در زمینه مرورگر اینترنت می باشد . شرکت سازنده نرم افزار کروم شرکت گوگل می باشد که هدف از تولید این نرم افزار شبیه ساز نسخه ویندوز بوده که مخصوص نسخه های اندروید 4 به بالا می باشد . امنیت کاربر در کروم اولین نگاه از شرکت سازنده بوده ولازم به ذکر است سرعت گشت و گذار در اینترنت بدون افت سرعت همراه می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار کروم :

chorom.1.www.download.ir121

نرم افزارMoboMarket :

نرم افزار MoboMarket یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های سیستم های اندروید با ورژن جدید 2.1.1 می باشد، نرم افزار موبو مارکت یک فروشگاه برای فایل های دریافتی اندروید است، بطوری که می توان نام آن را بازار تلفن همراه نیز نام برد، شما به وسیله این نرم افزار می توانید کنترل کامل بر روی نصب و راه اندازی، به روزرسانی، دریافت و یا حذف برنامه های اندروید داشته باشید، موبو مارکت فقط یک برنامه ساده بازار تلفن همراه نیست این نرم افزار علاوه بر دانلود بازی ها و نرم افزارها می تواند دسترسی کامل به تصاویر پس زمینه و تم ها داشته باشد و مانند یک مدیر برنامه بر کنترل برنامه های گوشی شما عمل کند، این نرم افزار مناسب برای سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار موبو مارکت :

MoboMarket1--www.download.ir  MoboMarket2--www.download.ir

نرم افزار Fake Call – SMS :

نرم افزار Fake Call – SMS یکی از بهترین نرم افزارهای سرگرمی و کاربردی سیستم های اندروید است، شما به وسیله نرم افزار تماس و پیامک جعلی می توانید برای خودتان یک شماره تماس و یا پیامک جعلی درست کنید که بوسیله این شماره ی جعلی می توانید طی تایم تنظیم شده ی خاص به خودتان تماس یا اس ام اس جعلی دهید، این نرم افزار بیشتر برای محیط های خاصی که نمی توانید به هیچ بهانه ای از آنجا خارج شوید طراحی شده، شما می توانید تایم این برنامه را تنظیم کنید و سر هر ساعتی که شما این برنامه را تنظیم کرده اید گوشی شما زنگ و یا اس ام اس ارسال می شود و شما به این بهانه می توانید از آن محل خاص خارج شوید، این نرم افزار منناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار Fake Call – SMS :

1  2

نرم افزار FxCamera :

نرم افزار FxCamera  را میتوان به عنوان یک نرم افزار قدرتمد ویرایشگر تصویر نام برد، در این FxCamera میتوانید به طور مستقیم از دوربین و گالری تصاویر را به نرم افزار انتقال دهید و می توانید به تصاویر انتخاب شده جلوه های ویژه ی خاصی را بیافزایید، شما می توانید تمامی عکس های گرفته شده را به وسیله این برنامه به اشتراک بگذارید،نرم افزار FxCamera دارای 30 فیلتر مختلف عکس می باشد و این نرم افزار برای اندروید 2.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار FxCamera :

FxCamera1-www.download.ir  FxCamera2-www.download.ir

نرم افزار Windows 8 Launcher :

نرم افزار Windows 8 Launcher یکی از بهترین نرم افزارهای ویندوز 8 برای سیستم های اندروید است، امروز سایت دانلود فارسی یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را با ورژن 1.9.2 در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده است، شما بوسیله این نرم افزار می توانید تمامی آیکون های گوشی تان را تغییر دهید و تصویر زمینه گوشی خود را همانند کامپیوتر خود در بیاورید، این نرم افزار مناسب سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار ویندوز 8 :

Windows1-www.download.ir  Windows2-www.download.ir

نرم افزار UC browser :

نرم افزار UC browser یکی از قوی ترین برنامه های اندروید است و شما همکنون می توانید جدیدترین ورژن آن  را دانلود کنید،  مرورگر UC برای اندروید شما فراهم شده است این نرم افزار کاملا رایگان است پیکربندی سازگار به شما کمک می کند تا راه خود را در حال دیدن سایت تحت قابلیت اتصال به شبکه های مختلف را تنظیم کند، نرم افزار UC Browse شما را به کاهش هزینه های داده ها و سرعت بارگذاری صفحه و فشرده سازی آن کمک می کند، نرم افزار UC Browse مناسب برای اندروید 4.3 به بالا است.

تصاویری از محیط نرم افزار UC Browser :

1  2

نرم افزار American English Listening Pro :

نرم افزار American English Listening Pro یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی برای سیستم های اندروید است، شما بوسیله این نرم افزار می توانید پس از مدتی به راحتی انگلیسی صحبت کنید، این نرم افزار به کمک استادهای زبان انگلیسی ساخته شده و برگرفته از متن، صدا گذاری حرفه ای، داستان های تصویری و غیره می باشد، شما همکنون می توانید تمامی ویژگی های این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه بفرماییدنرم افزار آموزش زبان انگلیسی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا طراحی شده است.

تصاویری از محیط نرم افزار آموزش زبان انگلیسی :

American-English-Listening-Pro1-www.download.ir  American-English-Listening-Pro2-www.download.ir

نرم افزار Puffin Web Browser :

نرم افزار Puffin Web Browser یکی از قویترین نرم افزارهای مرورگر وب برای سیستم های اندروید و IOS است. نرم افزار مرورگر وب مرغان دریایی تفاوت زیادی با دیگر مرورگرها دارد، از لحاظ قدرت باز کردن تمامی صفحات و سرعت بسیار بالای خود یکی از بهترین مرورگرهای موبایل شناخته شده است، مرورگر وب مرغان دریایی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 و سیستم های IOS 5.0 به بالا طراحی شده است.

تصاویری از محیط نرم افزار مرورگر وب مرغان دریایی :

Puffin-Web-Browser1-www.download.ir  Puffin-Web-Browser2-www.download.ir

نرم افزار Digital Alarm Clock PRO :

نرم افزار Digital Alarm Clock PRO یکی از نرم افزارهای پرطرفدار سیستم های اندروید است، اگر شما از تکراری بودن صفحه موبایل تان خسته شده اید به وسیله نرم افزار ساعت دیجیتال می توانید تنوع خاص و زیبایی به گوشی تان بدهید، نرم افزار ساعت دیجیتال جلوه ی خاصی به گوشی شما می دهد، این نرم افزار به غیر از زیبایی دارای خصوصیات بسیار زیادی است، این نرم افزار مناسب سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار ساعت دیجیتال :

Digital-Alarm-Clock1-www.download.ir  Digital-Alarm-Clock2-www.download.ir

نرم افزار Concise Oxford English :

نرم افزار Concise Oxford English یکی از نرم افزارهای دیکشنری بسیار معروف در سراسر جهان است، نرم افزار دیکشنری آکسفورد با بیش از 240,000 کلمات، عبارات و تعاریف بکار رفته است، سر انجام پس از گذشت صد سال از انتشار این دیکشنری نسخه ی دوازدهم آن به بازار رسید، این نسخه به دلیل صوتی بودن یکی از پرفروش ترین نسخه ها در سراسر جهان شناخته شد، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار دیکشنری آکسفورد :

Concise-Oxford-English1-www.download.ir  Concise-Oxford-English2-www.download.ir

نرم افزار mypeople Messenger :

نرم افزار mypeople Messenger که به صورت یک مسنجر حرفه ای برای ارسال اس ام اس و تماس رایگان می باشد . با استفاده از این نرم افزار میتوایند دوستان خود را در لیست نرم افزار افزوده و با آن ها در ارتباط داشته باشید . توجه داسته باشید طرفین باید از نرم افزار mypeople Messenger استفاده کنند . در نرم افزار mypeople Messenger میتوانید از ارسال تصاویر و سیمبل ها استفاده کنید، همچنین به علت بالا بودن سرعت نرم افزار میتوانید به راحتی تماس رایگان با دوستان و آشنایان برقرار کنید، نرم افزار mypeople Messenger برای بر قراری ارتباط نیاز به اینترنت دارد.

تصاویری از محیط نمایش mypeople Messenger :

mypeople-messenger-1-www.download.ir1

نرم افزار Skype – free IM & video calls :

بوسیله این نرم افزار برقراری تماس تصویری و رایگان بصورت اینترنتی با دوستان و یا آشنایتان در اسکایپ بوسیله تلفن های همراه اندروید و آیفون با کیفیتی بالا امکان پذیر می باشد، تعدادی از ویژگی های برنامه : ارسال پیام کوتاه . تماس و تماس تصویری . امکان برقراری تماس با تلفن همراه با هزینه کم . ارسال عکس ، فیلم و فایل برای لیست دوستانتان . لذت بردن از کیفیت بالای صدا و تصویر در هنگام تماس با اسکایپ . امکان برقراری تماس با دوستانتان در مسنجر ویندوز لایو و اسکایپ ، امکان اتصال به اسکایپ با اکانت ویندوز لایو و هاتمیل، پیام های صوتی،  قابلیت پیش نمایش، پیامهای تصویری خود را امتحان کنید . ضبط ویدئو و ارسال به دوستان و خانواده در اسکایپ ، حتی زمانی که آنها در دسترس نیستند . هر کاربری امکان ارسال 20 پیام تصویری را دارا می باشد.

 

تصاویری از محیط نرم افزار Skype – free IM & video calls :

1  2

 

نرم افزار WhatsApp Messenger :

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید، در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

تصاویری از محیط نرم افزار WhatsApp Messenger :

1  2

 

نرم افزار bazaar :

بازار مانند پلی استور و یا اپ استور به شما این امکان را می دهد تا برنامه های مورد نیاز خود را به صورت رایگان و بدون هیچ دردسری دانلود کنید. از ویژگی های بازار می توان به سرعت دانلود بالا و آپدیت زود به زود و قار گرفتن برنامه های جدید و … نام برد.همچنین شما می توانید برنامه های خود را در بازار قرار دهید. بازار قابل اجرا در تمامی گوشی های اندرویدی می باشد.

 

تصاویری از محیط نرم افزار بازار :

1  2

 

نرم افزار Opera Mobile Classic :

نرم افزار Opera Mobile Classic  نام مرورگر محبوبی است که در کلیه پلتفرم های مختلف به عنوان یک ابزار وبگردی حرفه ای و کامل مورد استفاده قرار می گیرد ، یکی از دلایل مهم استفاده از این نرم افزار سرعت بالای بارگذاری صفحات وب می باشد . این برنامه تمام محدودیت های موجود در وب سایت های مختلف از جمله جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و غیره همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازدبا دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید.

تصاویری از محیط نرم افزار Opera Mobile Classic :

1  2

نرم افزار iPhone Messages :

نرم افزار iPhone Messages یکی از نرم افزارهای کاربردی برای سیستم های اندروید می باشد، بوسیله این نرم افزار می توانید سیستم عامل گوشی تان را تبدیل به سیستم عامل گوشی های IOS کنید، این نرم افزار به شما کمک می کند تا پیامک های گوشی تان همانند گوشی های آیفون شود، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار تبدیل کردن پیامک های اندروید به آیفون :

iPhone-Messages1-www.download.ir  iPhone-Messages2-www.download.ir

نرم افزار Hangouts Replaces Talk :

نرم افزار Hangouts Replaces Talk یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای تماس های صوتی و تصویری رایگان برای تمامی سیستم های اندروید می باشد، بوسیله نرم افزار پاتوق می توانید تماس های ویدئویی و رایگان با تمامی دوستانتان داشته باشید، این نرم افزار با ویژگی های جدید و بسیار زیادی طراحی شده است، این نرم افزار مناسب سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار تماس صوتی و تصویری رایگان پاتوق :

Hangouts-replaces-Talk1-www.download.ir  Hangouts-replaces-Talk2-www.download.ir

نرم افزار Instagram :

میلیون کاربر از امکانات صفحات اجتماعی عمومی استفاده می کنند که در ایران نیز این تعداد بسیار زیاد می باشد . این نرم افزار رایگان به شما این امکان را می دهد تا از صفحه اجتماعی خود ( facebook ) به راحتی دیدن کرده ، عکس های مورد نظرتان را براحتی از موبایل به پروفایلتان انتقال داده و یا زیر عکس های دوستان و آشنایانتان نظر بگذارید . این نرم افزار برای تلفن های همراه با سیستم اندروید انتشار یافته است . این نرم افزار را به دوستان و آشنایانتان معرفی نمایید .

تصاویری از محیط نرم افزار Instagram :

1  2

نرم افزار Vintage 8mm Video Camera :

نرم افزار Vintage 8mm Video Camera یکی از حرفه ای ترین و پرطرفدارترین نرم افزار فیلم برداری کلاسیک برای سیستم های اندروید است، این نرم افزار می تواند تمامی فیلم هایی را که میگیرید بصورت قدیمی و با قابلیت رنگ دلخواه شما ضبط کند، نرم افزار فیلمبرداری کلاسیک با فیلتر رنگ کلاسیک و وضوح بالا طراحی شده است، این نرم افزار مناسب سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار فیلمبرداری کلاسیک :

Vintage-8mm-Video-Camera1-www.download.ir  Clone-Camera-Pro2-www.download.ir

نرم افزار Facebook Messenger :

نرم افزار Facebook یکی از نرم افزارهای اجتماعی پرطرفدارمی باشد و یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار برای سیستم های اندروید  طراحی شده است، شما به وسیله ی نرم افزار فیس بوک می توانید با تمامی دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید و با اشتراک گذاشتن تمامی مطالب خود آنها را در جریان بگذارید، شما به وسیله این نرم افزار می توانید با دوستان خود چت و گفتگو کنید و حتی می توانید از برنامه های مورد علاقه خود استفاده و همچنین بازی گروهی انجام دهید، نرم افزار فیس بوک شما را از تمامی مطالب روز در جریان می گذارد، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار فیس بوک :

Facebook1-www.download.ir  Facebook2-www.download.ir

نرم افزار File Expert :

نرم افزار File Expert  که برای سیستم عامل اندروید در نظر گرفته شده وظیفه آن زیر نظر گرفتن و تسلط کامل کاربر برای موبایل می باشد، این نرم افزار به شما کمک می کند تا به راحتی به وسیله WiFi فایل های مورد نظرتان را بین دوستانتان به اشتراک بگذارید، این فایل از 19 زبان های مختلف پشتیبانی می کند و میلیون ها نفر از سراسر دنیا از این نرم افزار استفاده می کنند، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار File Expert :

1  2

نرم افزار Photo Studio :

شما می توانید با این نرم افزار یک استدیو حرفه ای عکس  داشته باشید چه حرفه ای باشید چه آماتور شما می توانید از این نرم افزار هم به صورت دوربین عکاسی و هم استفاده از گالری استفاده کرد، این نرم افزار 150 فیلتر منحصر به فرد را در خود جای داده است، دارای 70 اثرهمچون سایه.یکپارچگی کردن عکس، قاب، آتش، آب و ابزار بعدی این نرم افزار که به اسم سحر و جادو ارائه شده است که باعث تصحیح کردن رنگ عکس، رفع قرمزی چشم و غیره می باشد، ابزار بعدی این نرم افزار استفاده از 100 قاب برای عکس می باشدکه در دسته های مختلف برای کاربرهای مختلف می باشد، منو پیشرفته دارای کنترل نور و تنظیم رنگ  استفاده از ماسک های مختلف و درخواست میکس عکس ها همزمان دارای منو ذخیره پیشرفته در سه سایز کاربر می تواند عکس را ذخیره کند و به صورت png/jepg  ذخیره کنید.

تصاویری از محیط نرم افزارPhoto Studio PRO :

Photo-Studio-PRO1-www.download.ir1

 

 

 

 

 

 

 

بازی های استراتژیک

(17 مگابایت) - Empire Defense II

(4 مگابایت) - Pocket Empires Online

(32 مگابایت) - Bloons TD

(36 مگابایت) - Battle Alert - Red Uprising

(3 مگابایت) - Fieldrunners 2

(115 مگابایت) - Plants vs. Zombies

(8 مگابایت) - Defense zone 2 HD

(25 مگابایت) - Little Commander - WWII TD

 

بازی های ماهیگیری

(45 مگابایت) - Fishing Superstars

(48 مگابایت) - Extreme Fishing 2

(9 مگابایت) - Fish Live

(13 مگابایت) - Big Sport Fishing 3D

 

بازی های ورژشی و مسابقه ای

فایل نصبی - (2 مگابایت) - Real Racing 2

فایل دیتا - (454 مگابایت) - Real Racing 2

(32 مگابایت) - Fast & Furious 6

(14 مگابایت) - Stick Tennis

فایل نصبی (14 مگابایت) - FIFA 14

فایل دیتا (1 گیگابایت) - FIFA 14

(17 مگابایت) - Madden Nfl 25 By Ea Sports

(5 مگابایت) - Real Football 2014

(13 مگابایت) - Bike Mania Moto Free Racing

(13 مگابایت) - SpeedMoto2

 

بازی های اکشن

(21 مگابایت) - Contra Evolution

(50 مگابایت) - Dark Avenger

فایل نصبی (19 مگابایت) - Modern Combat 4 - Zero Hour

فایل دیتا (1 گیگابایت) - Modern Combat 4 - Zero Hour

فایل نصبی (2 مگابایت) - The Conduit HD

فایل دیتا (747 مگابایت) - The Conduit HD

(14 مگابایت) - Sniper & Killer 3D

(44 مگابایت) - Counter Strike

فایل نصبی (16 مگابایت) - I Gladiator

فایل دیتا (964 مگابایت) - I Gladiator

فایل نصبی (2 مگابایت) - Assassin’s Creed Revelations

فایل دیتا (112 مگابایت) - Assassin’s Creed Revelations

(173 مگابایت) - Gangster Granny

فایل نصبی (7 مگابایت) - iSniper 3D Arctic Warfare

فایل دیتا (95 مگابایت) - iSniper 3D Arctic Warfare

 

بازی های زامبی

(34 مگابایت) - You Are Surrounded

(11 مگابایت) - Dark Legends

(8 مگابایت) - Containment The Zombie Puzzler

(23 مگابایت) - Invazion Z

(41 مگابایت) - Zombie Area

(14 مگابایت) - Stupid Zombies 2

(43 مگابایت) - Zombie Tsunami

(49 مگابایت) - Zombie Gunship

(115 مگابایت) - Plants vs zombies 2

(25 مگابایت) - Zombies After Me

 

بازی های فراری

(13 مگابایت) - Danger Dash

(27 مگابایت) - Chennai Express

(31 مگابایت) - Temple Run 2

(3 مگابایت) - Forest Runner

(28 مگابایت) - Summer Surfers

(12 مگابایت) - Crazy Escape 2

(12 مگابایت) - Prison Breakout

 

نرم افزار های موسیقی

(7 مگابایت) - Music Hero

(981 کیلوبایت) - xPiano

(6 مگابایت) - Real Drum

(2 مگابایت) - Tabla

(3 مگابایت) - Electric Guitaro

(19 مگابایت) - Magic Piano

(7 مگابایت) - Solo

 

نرم افزارهای کاربردی

(1 مگابایت) - Make Me Bald

(4 مگابایت) - Nimbuzz

(5 مگابایت) - Kids English vocabulary

(1 مگابایت) - Free Theme Centre

(1 مگابایت) - WiFi Connection Manager

(25 مگابایت) - Chorom

(3 مگابایت) - MoboMarket

(2 مگابایت) - Fake Call - SMS

(8 مگابایت) - FxCamera

(6 مگابایت) - Windows 8 Launcher

(11 مگابایت) - UC browser

(1 مگابایت) - American English Listening Pro

(8 مگابایت) - Puffin Web Browser

(3 مگابایت) - Digital Alarm Clock PRO

(1 مگابایت) - Concise Oxford English

(8 مگابایت) - mypeople Messenger

(19 مگابایت) - Skype - free IM & video calls

(10 مگابایت) - WhatsApp Messenger

(1 مگابایت) - bazaar

(2 مگابایت) - Opera Mobile Classic

(2 مگابایت) - iPhone Messages

(10 مگابایت) - Hangouts Replaces Talk

(14 مگابایت) - Instagram

(5 مگابایت) - Vintage 8mm Video Camera

(14 مگابایت) - Facebook Messenger

(8 مگابایت) - File Expert

(9 مگابایت) - Photo Studio

 

(7.22 گیگابایت) - دانلود کامل فایل های بازی ها و نرم افزارهای پکیج

 

 


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
تعداد بازدید از این مطلب: 511
بازدید : 511



نظر شما راجع به وب سايت چيست ؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سايت من خوش آمدید با سلام و خسته نباشيد به حضور كاربران عزيز كه از وب سايت من ديدن ميكنن به تازگي اين وب سايت ايده منحصربه فردي را كشف كرده و در اين وب سايت انجام داده هر كاربري كه فيلم يا سريال ميخواهد در قسمت نظر دهي اسم فيلم سريال نرم افزار يا گيم مورد نظر را ذكر كند من در عصر وقت آن را با لينك سالم و بدون فيلتر در سايت گذاشته و شما كاربر عزيز استفاده كنيد در ضم خدمات كامپيوتر سيار ملكي افتتاح شد و میتوانید با شماره تلفن من در صورت نیاز با این شماره تماس بگیرید 09368260019
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دهكده فیلم مي باشد | طراحی قالب : ahmadeftekhari